Portale społecznościowe

Portale społecznościowe to dziś chyba najbardziej popularne serwisy w całym internecie. Facebook, Twitter – na tych portalach dziennie przesiadują miliony ludzi z całego świata dzieląc się ze sobą informacjami i opiniami. Warto przyjrzeć się tego typu stronom, bo jest to dobra metoda promocji strony, która uzupełniona pozycjonowaniem może przynieść naprawdę zadowalające nas efekty. A wiec zapraszamy do naszej krótkiej acz treściwej lektury.

Prowadząc stronę internetową warto, więc zainteresować się tym zjawiskiem i stworzyć na tych najbardziej popularnych serwisach swoje konto firmowe – wizytówkę swojej strony. Dzięki temu Twoi użytkownicy mogą obserwować Twój profil społecznościowy, na którym możemy na przykład umieszcza wpisy o konkursach czy promocjach, (jeśli prowadzimy sklep internetowy).

Przykładowo taki Facebook bardzo zbliża i wzmacnia relację z klientami. Dlatego że mają oni dostęp do tablicy Twojej strony, na której mogą pisać swoje komentarze i wyrażać opinie. Gdy na przykład prowadzimy sklep ciężko jest stworzyć miejsce na pozytywne opinie o nim.Facebook umożliwia to, dzięki czemu zadowoleni klienci Twojego sklepu będą mogli także polecać go swoim znajomym, a ich znajomi kolejnym znajomym. Dzięki temu stworzenie profilu na Facebooku dać może wręcz nieograniczone możliwości dotarcia do szerokiej grupy klientów.

Dodatkowo portale społecznościowe potrafią zapewnić znakomite źródło odwiedzin i ruchu na stronie, jeśli na przykład posiadamy konto na Twitterze, które obserwuje duża grupa ludzi.